PERJUMPAAN TERAKHIR

Assalamualaikum wbt,,,

Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi dengan limpah kurniaNya dapat kami berjumpa lagi dalam proses menyiapkan projek Tamadun India. Dalam proses ini, banyak impak positif yang kami perolehi antaranya ialah kami dapat menguatkan ukhwah antara ahli kumpulan. Hubungan antara kami semakin rapat dengan ada projek ini kerana boleh dikatakan setiap hari kami akan bertemu untuk menyiapkan tugasan ini. Di sini kami juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Ustazah Mahfuzah selaku guru penasihat untuk projek kami ini kerana telah memberikan projek yang dapat menambahkan ilmu pengetahuan disamping mengeratkan ukhwah sesama kami.



Seperti yang tertera pada tajuk 'post' kami, perjumpaan terakhir untuk minggu ke-13 ini diadakankan untuk mengedit blog sebelum di beri markah oleh ustazah. Banyak yang kami perolehi sepanjang sesi mengedit blog ini terutamanya bersabar. Sepanjang penghasilan blog dan padlet untuk Tamadun India ini, banyak halangan dan rintangan yang telah kami hadapi seperti kenderaan untuk berjumpa dengan responden, masalah Internet, kekangan masa dan "software" yang digunakan untuk membuat montaj.






Disamping mengedit video buat kali yang terakhir, kami juga meluangkan sedikit masa untuk membuat padlet yang bakal dibentangkan pada minggu ke-14. Padlet ini merangkumi beberapa aspek penting yang terdapat dalam blog ini. Padlet merupakan kesimpulan daripada projek yang telah kami jalankan dan padlet ini juga merupakan pembentangan bagi kos CTU551. Kami membuat sedikit kelainan dengan mengubah cara penyampaian  projek kami dalam bentuk video. Untuk maklumat lanjut boleh lah singgah sebentar di padlet kami :) ....

http://www.padlet.com/wall/dttbwbh26m57





No comments:

Post a Comment

- See more at: http://www.komputerseo.com/2010/12/cara-memasang-gambar-animasi-lucu-di.html#sthash.rhLFwSpD.dpuf